Thursday, April 12, 2012

Mothers around me (MAM) Zuzka

Môj projekt Matky okolo mňa o ktorom píšem viac tu sa pekne rozrastá čo ma veeeľmi teší.

Zuzka je moja nová "obeť" :-) a  ja vás pozývam si pozriet jej krátky foto príbeh a tiež jeden nádherný malý obchodík plný jej ručne robených doplnkov a iných super vecičiek. 
Vlastní ho spolu s manželom a nájdete ho v Žiline, Belle Maison na Štúrovej ulici.

My photo project called Mothers around me (more here) is going very well and I am very pleased to meet all these beautiful, inspiring mothers.

My next "victim" is Zuzka and I invite you to have a look at her short photo story. 
She is a teacher and also the owner of one lovely little shop full of home decoration made by herself.



21 comments:

  1. cele skvele! (aj ja by som chcela take krasne fotky :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Miska dakujem a fotky kedykolvek:-))

      Delete
  2. kraaasne ako z dakej rozpravky. :P

    ReplyDelete
  3. úžasné momentky, uvolnění aktéři, jsi výborná fotografka, moja! Miška xxx

    ReplyDelete
  4. Me encanta katerina! Estas supermamis siempre dan envidia sana y son fuente de inspiracion. Un beso muy fuerte!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gracias Maria!!!!un beso enorme desde Lucena:-)))

      Delete
  5. dokonale :). az mam pocit, ze to ani nie je na slovensku

    ReplyDelete
  6. Diky, Áno máš pravdu u nas sa často taky štýl nevidí.

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. Dik Dominika a ty mas skvely styl! uz som presla cely tvoj blog:-)

      Delete
    2. ďakujem, už len na fotkách popracovať ;)

      Delete
  8. och dokonalé, nechce sa mi ani veriť, že existujú niekde aj takýto Slováci ! ale vďaka za nich :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja som sa tiez nestacila divit!Je ich zrejme viac ako si myslime):

      Delete
  9. presne to aj mna napadlo ked som to pozerala... ze sa mi ani nechce verit, ze je to "u nas" :)

    ReplyDelete
  10. toto je veľmi príjemné ,)
    má to šmrnc!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dakujem! ja sledujem tiez tvoje foto, vyborne!!

      Delete
  11. Kattka, to je nadhera, krasny inspirativny domov!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dakujem Natalia!Tesim sa, ze sa paci:-)

      Delete

ShareThis