Friday, May 25, 2012

Feria de Caballo, Jerez de la Frontera

Feria de Caballo, je oslava koní a vína, ktorá sa každoročne slávi v meste Jerez de la Frontera na juhu Španielska. Jerez je mesto, ktoré veľmi dobre poznám, bola som tam niekoľko krát vďaka mojej dobrej kamarátke Marine. Všetci jej kamaráti a rodina mi vždy vo veľkom rozprávali o "Ferii"o tom aká to je jedinečná a veľkolepá udalosť tak som si tento rok povedala, že sa tam v každom prípade pôjdem pozrieť.

Pred cestou som riešila plno vecí ale najzávažnejšie bolo čo na seba a čo s foťákom..

Tak tradičný cigánsky odev "el traje de gitana" som nezohnala a kedže celý ten "kostým" váži tak tri kilká a vzhľadom na to, že bolo 30 v tieni som bola za to aj celkom rada:-)

No a kedže tento blog je hlavne o fotografii tak a vrátim k mojej druhej dileme a to čo s foťákom. Rozhodla som sa, že si zoberiem analóg, kedže mi v poslednej dobe tak prirástol k srdcu. Založila som ho vzácnym filmom, kodak gold ultra iso 800, po záruke z roku 2001, ktorý mi daroval pán predavač v miestnom foto obchode a pri tom ma nazval "loca":-)) 

Zážitok to bol skvelý pila som "rebujito" miestne biele víno so spritom, zo začiatku nesmelo, potom už smelšie (ale za to trápnejšie) tancovala "sevillanas" no a hlavne fotila a nasávala tú radosť a pohodu, ktorá tu vírila vo vzduchu spolu s typickým žltým prachom. 

Feria de Caballo sa slávi každý rok na začiatku mája a trvá jeden celý týzdeň. Kto budete mať chuť a možnosť vycestovať do Andalúzie v tomto období tak určite nepodcente slávnosti koní a vína a chodte sa zabaviť na španielsky spôsob:-)

Fotky, napriek pochybnostiam miestneho predavača, vyšli všetky a ja sa z nich veľmi teším!! Dúfam, že aj vy, kamaráti:-)!





photos Katta on analog

16 comments:

  1. to je nádhera. tam musela být úchvatná atmosféra! :)

    http://modedeboulangerie.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli, aj bola, naozaj skvela!dufam, ze sa mi podari ist aj na buduci rok a uz oblecena v "traje de gitana" nech to ma styl,haha

      Delete
  2. Katarinka, to je jak z jiny doby, uzasny :o) Lucka

    ReplyDelete
  3. ta posledna fotka... krasne :)

    ReplyDelete
  4. Nádherné fotky! Prohlížím po několikáté a stýská se mi po
    Španělsku...:-)

    ReplyDelete
  5. tie fotky sú úžasné :)

    ReplyDelete
  6. Parádička paráda!
    Ide z toho krásny temperament (:

    ReplyDelete
  7. Pro mě jsou tvoje fotky vždycky dokonalým zážitkem. Jsem tak nadšená, že si to ani neumíš představit. Brzy budu na tvým blogu závislá ;-).
    Vivi

    ReplyDelete
    Replies
    1. :-)))Vivi, to ma tak tesi, ze si to tiez ani nevies predstavit!

      Delete

ShareThis