Friday, June 1, 2012

Eduard and Sara

Dnes je medzinarodný den detí, tak som sa rozhodla dnešný post venovat deťom a to práve tým mojim najmilším. Náš Edko so svojou sesternicou Sarou a novými lennonkami na pláži v Conile.

Inak miesto pre detskú fotografiu a pekné vecičky pre deti je na mojom druhom blogu Babykatta blog. Nemala som naň veľa času ALE  vyzerá to tak, že sezóna detskej fotografie sa zaháji hneď po mojom návrate na Slovensko. Takže sledujte, budem rada!:-)

Today is an international children's day (at least in Slovakia we celebrate it today) so that is why I decided dedicate this post to my two beloved kids. Edko with his cousin Sara and new Lennon sunnies on the beach of Conil.

Children's  photography and all pretty things for kids got its place in my other blog called Babykatta. I haven't have much time for it till now but it seems like kids photo season will start just when I ll be back to Slovakia. So, I ll be happy if you follow.



photo Katta on analog

2 comments:

ShareThis