Wednesday, June 6, 2012

Florists

Dnes som si vyzdvyhla tieto fotky, ktoré som nafotila na jednom pre mňa špeciálnom mieste. 
Je to jedno malé kvetinárstvo tu neďaleko a okrem prekrásnych kvetov  som tam našla aj dve spriaznené duše. 

I would like to share with you some images I made in one special place here in Conil. 
It is a small florists I found just little time ago and besides the beautiful, beautiful flowers I found there two lovely ladies they became my soul mates.



Photos Katta on analog

5 comments:

  1. To je ale pekný kvetinový obchodík ,)
    Odporúčam navštíviť aj tento web: http://amymerrick.com/
    Myslím, že sa ti to bude pášiť (:

    ReplyDelete
  2. najkrajšie! 3. odspodu si prosím do rámiku. ďakujem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dakujem!!!a moc sa tesim,ze si ma zaradila do tvojich kolacikov:-))!!!! A nech sa pací fotka je tvoja do kuchyne do ramiku:-))

      Delete
  3. to je nádhera, kiež by aj u nás bolo takých kvetinárstiev viac. aj so spriaznenými dušami ;)

    ReplyDelete

ShareThis