Thursday, August 30, 2012

Mothers around me (MAM) Editka

Priznám sa, že môj obľúbený seríal o mamičkách, matky okolo mňa (MAM) okolo mňa som v poslednej dobe trochu zanedbávala. Vymenili ho slané výhľady s ružovým nebom a neskôr slovenská krajina.
Bola to práve Marika, tonbogirl streetstyle blog, ktorá ma nakopla keď mi ponúkla guestposting na jej blogu. Obom nám pripadal ako super nápad práve post o mamičkách. No a tak som len dúfala, strašne som si priala aby mamička, ktorú som nosila v hlave súhlasila s fotením. Naštastie mi bez problémov kývla a ja som mohla jej krátky fotopríbeh predstaviť práve na jednom z najznámejších slovenských blogov, tu klik.
Editka je architektka ale momentálne sa venuje a šitiu detského dievčenského oblečenia pod svojou vlastnou značkou Malé Veci. Predáva na Sashe, aha tu, a tak som sa k nej aj ja dostala.
Strávili sme super den plný jedenia super koláčikov, šalenia sa, akože šitia. Preberali sme módu, interiérový dizajn ale aj včielku Maju:-))

To be honest, I haven't paid a lot attention on my favorite photo project called Mothers around me (MAM) lately. 
I changed mothers for salty views with pink heaven or later on for the slovak nature.
It was Marika, Tonbogirl streetstyle, who made me start to think about it again while asking me to do some quest post on her blog during her vacation. We agreed that MAM post would be perfect for that.
So I was all afraid if the mum I had in my mind will say yes. FOrtunately she agreed without any problems and I could show her short photostory right on one of the most popular slovak blog.
Her name is Edita, mum of two gorgeous little girls who got her own label of children clothes called Male Veci (Little Things) and sells on Sashe (slovak version of easy) 
I had an amazing time, full of cookies eating and fooling around with her 2 daughters.
Here is her series of pictures, hope you like them.


8 comments:

  1. krasne fotky a cely blog!..som rada, ze som ho objavila :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dakujem Ninka, ja som rada, ze si sa tu zastavila!

      Delete
  2. Óó, moja favoritka prvá fotka ;)
    Asi sa budem stále opakovať, ale veľmi pekné to je!
    A každému komu som to poslala to chváli! Šikovná si, máš oko a srdco na správnom mieste! (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dakujem Zuzka! Naozaj sa velmi tesim, tak si mi to pekne napisala!

      Delete
  3. ooo krása!

    aj ja chcem byť raz takáto superská architektonická mamina!

    ReplyDelete
    Replies
    1. a ešte sa chcem spýtať či si náhodou vtedy keď si ma videla nesedela v cavearii ?

      Delete
    2. No sedela som na terase na hlavnej, moze byt ze sa to tak volalo:-)) som preberala"vazne temy" pri vinku:-)

      Delete
    3. podľa mňa som ťa videla tiež, na čarovné tvory mám nos! :-)

      Delete

ShareThis