Sunday, October 7, 2012

I left my heart in Sevilla


:-)...trochu preháňam, samozrejme, srdce som tam nenechala len ma vždy dostane tá jediečná atmosféra tohto mesta!
Požičali sme si bicykle a prešli všetky tie nádherné úzke uličky, môj bratranec (v skutočnosti Jorgeho bratranec) Adrián mi ukázal pár skvelých miest na občersvenie pivkom a počas toho sme filozofovali o živote:-) No viete si predstaviť krajšie strávené poobedie?
Fotila som na expirovaný film z roku 2001 preto to zrno na fotkách.

:-) ....not really but I must say every time I visit this city I feel amazed by its atmosphere! We rented a bike, drove through Sevilla's charming narrow streets, my cousin Adrian showed me some cool bars and we talked about life. Can you possibly spend better afternoon?
I shot on expired film again so thats why that grainy effect.







4 comments:

  1. Ja som ho tam zatiaľ nenechala, ale dúfam, že ho tam niekedy nechám. Z vašich fotiek ide krásna atmosféra. Hneď by som sa teleportovala:)

    ReplyDelete
  2. Čtvrtá fotografie je má favoritka, to je atmosféra! Chtěla bych sedět u toho stolečku...

    ReplyDelete

ShareThis