Tuesday, March 19, 2013

Zedz ma! / Eat me! in pictures

Už som sa nemohla dočkať momentu kedy vám napíšem a ukážem fotky z akcie, ktorej som sa nedávno zúčasnila.

Volá sa Zedz ma alebo tiež Eat me a ide o pop up reštauráciu, to znamená dočasnú reštauráciu otvorenú len na pár dní na dobre utajenom mieste.
Prvý krát Zedz ma varili v industríalnom bratislavskom priestore Cvernovka, tento krát sa večere konali v školskej jedálni jednej základnej školy  v BA od 6teho do 9teho marca.
Ďalšia akcia je určite v pláne, kedy a kde to ale zatial ostáva tajomstvom:-)
Za celým projektom zedz ma stojí partička skvelých ľudí, nadšencov s odhodlaním zorganizovať pre vás jedinečný večer plný skvelého jedla a úžasnej atmosféry.


Ak chcete byť v obraze a dozvedieť sa viac o budúcej akcii, určite sledujte ich Facebook
I couldn't wait to show you these pictures I made at  pop up restaurant called Eat me. 
Pop up means that the restaurat opens just for few days and this time it took place in a school canteen in Bratislava from 6th to 9th march. It was kept as a secret till the last minute, so the guests actually didn't know where they were dining.
There are some incredible folks behind this project and I can't  be more grateful for taking part of their team for a while and see how they work.

Follow their Facebook for more information 
 Photos by Katta on Canon 5D

11 comments:

  1. Hladná som zostala pri pohľade na tieto fotky, všetko to vyzerá tak chutne! A aj tie fotky sú neodolateľne dobré :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, sa necudujem:-))Dakujem Janka!

      Delete
  2. Beautiful pictures, as always! I love the pop up concept of this restaurant :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, its really great concept and got amazing atmosphere

      Delete
  3. niekedy ľutujem, že nebývam v BA ako fakt! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :-)))ja tam tiež nebývam ale neľutujem to:-)nemusíš ani ty, na takéto príležitostné akcie si môžeš odskočiť keď bude treba.

      Delete
  4. Ja som odpadla, normálne sa mi na chvílu zastavil dych. Nádhera. To servírovanie a to jedlo. Ten koncept. Nedýcham. Dokonca je to tuším na mojej bývalej škole, takže som si pre seba oddtajnila aj toto miesto. KRÁSA! Nabudúce nechýbam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :-)))ano Kati, to uz teraz nie je tajne, Na tilgnerovej to bolo:-)

      Delete
    2. Tak som to dobre vytusila :D. Ach a tá kôprová voda!!! / alebo fenyklová?/. :) Bomba!

      Delete
  5. Krásne fotečky, našla som sa tam, ďakujem:-))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dakujem, a som rada, ze si sa nasla!:-)

      Delete

ShareThis