Sunday, April 7, 2013

Mothers around me (MAM) Simona, Slovakia 2013

Simona je presne taká ako by si asi každý z nás predstavil tanečnicu. Je pevná, ohybná, elegantná a neskáče, ona sa vznáša. Spoznali sme sa už dávnejšie ale nevedela som, že vedie kurzy ani že tak skvele tancuje.
Na mojej prvej hodine, keď som ju pozorovala pri tanci a pokúšala sa napodobniť jednotlivé prvky mi napadlo, že by sa mi do môjho projektu skvelo hodila.
Simona je mamička dvoch detí,  Anushky a Jakubka a venuje sa kurzom nie len pre dospelých ale aj pre deti v redškolskom veku. Tanec bol pre ňu dlho len koníčkom až kým sa nevypracovala a nezaradila k profesionálom v Štúdiu tanca v Banskej Bystrici. Hovorí o sebe, že je amatér, ktorý mal štastie ale beriem to ako vtip lebo tanec je poriadna drina a mať šťastie určite nestačí.

Čo sa samotného fotenia týka, dohodli sme sa asi takto: keď bude svietiť slnko, zavoláš mi a pôjdeme do telocvične. A tak aj bolo:-) Simona ma čakala opretá o školu a užívala si slnečný deň. V telocvični mi niekoľkokrát redviedla zostavu, ktorú nás učí na kurzoch aby sa mi lepšie fotilo.

Priznám sa tanec som fotila po prvýkrát a bola to pre mňa určite výzva ale s výsledkom som spokojná tak dúfam, že poteším aj ostatných. Tu je ďalšia inšpiratívna mamička pre vás, Simona.


Simona is exactly how we could imagine a dancer to be. She is strong and flexible and elegant at the same time, she doesn't jump, she floats.
We met some time ago but I didn't know she was giving dance classes and she is such a good dancer. On my first class, as I observed her while she was dancing I thought she might be the perfect one for my project MAM.
Simona is a mother of two, Aneshka and Jakub and she gives dance classes to adult and kids as well. For her, dance was just a hobby for a long time, until she made it to the professional dance studio. She says that she is just an amateur being lucky but I assume that was just a joke as dancing is hard hard work and begin lucky is really not enough.
We did not schedule any particular day for the shooting, we just agreed that we meet up when the sun shine:-) And as it was. 
Simona waited for me in front of the school enjoying the sun with her eyes closed. In the gym, she danced for me several times the composition we were doing on the class.

It was the first time I ever photographed a dancer  while she dance but I have to say I am very happy with the result. Hope I make you happy with these pictures as well. Here she is, Simona, other inspiring mother I met around.








6 comments:

  1. I já tančím! Ne teda tak ladně jako tvá kamarádka, vypadám při tom trochu jako hroch, ale baví mě to. Začala jsem včera a příjde mi to jako hodně lepší alternativa klasického cvičení! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. uplne suhlasim!! inak tiez bohvieako pri tom nevypadam:-)haha

      Delete
  2. ooo, najviac krasne fotke krasnej tanecnice! <3

    ReplyDelete
  3. Krásne fotky!
    Nie je to náhodou fotené v Ružomberku, v telocvični na Klačne?

    ReplyDelete

ShareThis