Wednesday, July 24, 2013

Návšteva u Woolewo

Už dávnejšie som navštívila mojich kamarátov a šikovných ľudí, rodinku Minárikovcov, tiež známych pod značkou Woolewo.
Čosi viac o tejto návšteve nájdete na blogu mojej blogovej kamarátky Olivky, Mode de Boulangerie, ktorá ma požiadala aby som u nej "hosťovala" kým ona dovolenkovala.
Tak ja vás ku nej srdečne pozývam a tento týžden sa ešte k Woolewo vrátim a podelím sa s vami o  fotky z ich novej kolekcie!!

This post is about my friends Woolewo, young family living their slow life in a small village in Slovakia. They create the most beautiful bags, covers, purses ever seen:-)! 
They work with wool, leather and wood, thats why that name (Woolewo:-)
I had a blast and spent some quality time with them and would like to show you a bit how they live and look like. There will be another post this week about their new collection on my blog, so if you are curious about their work, come back:-)











3 comments:

  1. zdravíme ich, a odkazujeme, že sme už nejaký ten mesiac vernými sledovateľmi a že robia krásne veci a nech sa im darí aj naďalej :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dikes, urcite si precitaju a potesia sa!!

      Delete
    2. Dakujeme veľmi pekne naozaj nas to veľmi veľmi potešilo a stále teší.
      Ďakujeme Katke našej naj fotografke
      Samozrejme ďakujeme aj Bonnit-S

      Delete

ShareThis