Saturday, July 27, 2013

Olokuti Barcelona

Konečne sa dostávam aj k fotkám z našej nedávnej dovolenky v dvojici (presnejšie dva a polovici) v Katalánsku.

Bol to darček k narodeninám, k mojim 30tim narodeninám!:-)
Nenesiem to zle, naopak som štastná, že som sa sem dopracovala v takejto forme a dúfam, že nasledujúcich desať rokov bude minimálne takých skvelých ako tých predchádzajúcich.
Viem, že nie je deň vďakyvzdania:-) ale naozaj som vďačná za to ako skvelo si žijem. Každým dňom ako som staršia si uvedomujem, aké je v dnešnej dobe vzácne čo mám a tiež, že veľa ľudom to dopriate nie je...:-(

Naspäť k dovolenke, náš výlet začal v Barcelone. Nemusím sa asi zmieňovať, že je to to najcool mesto vôbec!!
Ak by som sa tam mala presťahovať určite by som si vybrala štvrť Gracia!
Prešla som ju celú a pôsobila na mňa ako mini mesto vo veľkom meste. Ulicou Asturies som prechádzala s otvorenými ústami...obchody s detskými vecičkami, handmade výrobkami, eco produktami, bio potravinami...nemohla som uveriť vlastným očiam!!

Takúto krásnu oázu pokoja som našla v obchode Olokuti, ktorý okrem eco a handmade sortimentu ponúka aj zadný dvor na oddych, kde si môžete v kľude prečítať knižku, doniesť svoj vlastný obed alebo pokecať s kamoškou.


Finally I got for you some pictures  from our recent Catalonian vacations!
It was my birthday present and baby moon in one:-)

(I turned 30 and if you want to know, it doesn't feel so bad as I thought:-)
I feel very grateful for everything I got. I realized that I live a privileged life, unfortunately denied to many people...:-(
I am looking forward to the new decade and just wish it will be as happy as the last one.)

Back to our time out in Spain.
We started in Barcelona and I think I don't have to even mention that is the coolest city ever seen!!
If I have to live there I would definitely choose barrio de Gracia as my neighborhood. It looks like little town inside of the big city. I passed through Asturies street with my mouth opened ..... kids stores, handmade stores, eco stores, bio restaurants, organic take aways...

This is one beautiful and peaceful oasis I found in the backyard of an eco and handmade store called Olokuti. Perfect place to bring your own food, read a book and chat with a friend.












11 comments:

  1. Žena zraje jako víno! Všechno nejlepší ke krásným kulatinám, já mám o pár let více a jsem maximálně spokojená. Tak nějak mám pocit, že si ten život dovedu lépe vychutnat. A kouzelné místo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. dakujem ti krasne!!asi na tom na tom naozaj nieco bude,...aj ked minule mi jedna 20rocna kamoska povedala, ze sa mam prestat utesovat,hahahaha:-) Ved ona to pochopi:-)

      Delete
  2. aj ja som dostala Barcelonu k narodkam ale k tochu vyssim 33...a tiez som si v Parc de la Ciutadella hovorila ze ako mi je krasne a ako sa mam...bola som tam pred mesiacom, bolo tam krasnych 27 stupnov a aj my rodicia aj moje dve dievcatka sme si uzivali toto rusne a krasne mesto...a gratulujem k narodkam...

    ReplyDelete
  3. čítať tvoje posty a pozerať tieto fotky je balzam na dušu :)

    ReplyDelete
  4. Díky Bohu, že máš blog! :) <3 A užívej si každý den :), mně je o dva víc a taky si myslím, že je to rok od roku hezčí a hezčí!! :)

    ReplyDelete
  5. Ach, krásne kľudné miesto, kam by som sa teraz teleportovať chcela... A všetko naj želám!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dakujem:-) Inak aj ja!!Skoda, ze uz je po...si sama zavidim ked na tie fotky pozeram..:-))

      Delete
  6. Wow! I'm jealous of your trip! Happy belated birthday and I hope your next decade is just as good, even better, than the previous one.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Maddie, yes it was amazing, I love to discover different part of Europe but I am dreaming about US too...well one day maybe:-) And thank you a lot for your wishes!

      Delete
  7. Ahoj Katta, nasla som tvoj krasny blog aj tvoje nadherne fotky uplne nahodou ked som hladala fotky tochto obchodu. Velmi pekne si ho zachytila! Ako sa tu tak pozeram tak mame vela spolocnych oblubenych miest v Katalansku:-) Pozdravujem z Barcelony, Katarina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dakujem krasne!!!Moc moc sa tesim, ze si ku mne zavitala!! Zasnem and tvojimi vecickami momentalne!!! Este raz dik!

      Delete

ShareThis