Thursday, July 25, 2013

Woolewo summer collection

Tak ako som včera sľúbila, vraciam sa dnes k mojim kamarátom Woolewo aby som vám ukázala ich novú kolekciu, ktorú sme fotili v júny u nich doma v Oščadnici.
Odišla som aj s novou taškou populárnou "shopperkou" a pomaly sa chystám aj na iné kúsky:-)
Nech sa vám páči.

As I promised you yesterday I am back with the Woolewo again and their new summer collection we shot in their home in Oščadnica.
Hope you like it as much as I do!!!
I am the pround owner of their popular "shopper bag" and already thinking about some other cool pieces I am gonna get for myself:-)
















7 comments:

  1. Ani sa Ti Katka necudujem, ze si bohatsia o novu tasku a v dalsie sa lakaju, ked sa pozeram na tie fotky, chcela by som vsetky.

    ReplyDelete
  2. oh oh... I am in love with that little backbag.... Can I have it? and the dog inside plese! amazing Kaka!

    ReplyDelete
  3. musím si zadovážiť minimálne jednu :D

    ReplyDelete
  4. Tá cestovná dokopy aj so psíkom! :)

    ReplyDelete
  5. Velmi pekne, ten ruksak ma velmi zaujal. Ale aj kresla, podobne sme zachranili :)

    ReplyDelete
  6. Originální kolekce a krásné fotky!

    ReplyDelete

ShareThis