Wednesday, September 18, 2013

Kokino design

Dnes vám chcem napísať o osobe, ktorú v podstate ani nepoznám, ale!.....zdvihla mi náladu dokopy tri krát za tieto dva týždne, no a to je v poslednom mesiaci tehotenstva doslova nadľudský výkon:-)

Volá sa Renáta a prvý krát som pookriala keď som objavila jej online obchod, Kokino design. 
Neskutočne ma potešil svojim krásnym zjavom a hlavne obsahom. Nájdete tam skvelé dizajnové kúsky do bytu, medzi inými aj môj naj obľubený Ferm living, vybrané s citom a vkusom. Jedinečné knižky pre všetky vekové kategórie (jednu doma  máme a čoskoro sa s vami podelím o jej obsah...alebo skôr ilustrácie)

Druhý krát to bola radosť veľká keď mi expresne dorazil balík a mohli sme sa vytešovať z objednaných vecí. Edko mal určite najväčšiu radosť:-)

No a do tretice dnes. Práve v jeden z tých dní, kedy miesto príjemného pocitu, že čas sa kráti a čoskoro bude s nami ten vytúžený človiečik iba beháte po doktoroch kde vás strašia samé nepríjemné pocity a máte chuť sa ísť vyrevať do vankúša....práve dnes som si prečitala pár pekných slov, ktoré o mne Renátka napísala na svojom blogu Kokino Home.

Ďakujem a veľmi sa teším:-)





1 comment:

  1. Katarinko, moc moc děkuji! Až mě to dojalo, ty poslední dny před dnem porodním jsou dlouhé, nervózní a nepohodlné. Ale pak to rychle dostane ten správný spád a bude radost největší! Držím pěsti!

    ReplyDelete

ShareThis