Sunday, January 12, 2014

Christmas carp


Tieto fotky som urobila ešte pred Vianocami na plavárni kde som ako dieťa chodila na plavecký kurz.
Nič sa na nej nezmenilo, tá istá stará budova so starými stenami a fúkačmi na vlasy a tie isté zvyky. Posledný tréning v roku, ten pred vianocami, sa netrénuje ale chytá sa kapor. Hodí sa do bazénu a ten kto ho chytí si ho aj odnesie domov. 
Za celé tie roky čo som plávala som ho nikdy nechytila...dosť sa šmýka:-)
Bolo to skvelé zaspomínať si na staré dobré časy a vidieť omnoho mladšiu generáciu detí,plavcov, ako sa tešia z tých istých vecí ako my kedysi...


I made these pictures in our local swimming pool where I use to go to my swim classes. Nothing really changed there ever since. The same old building with old interior and the same traditions. The very last class before Christmas is always about throwing carp inside of the pool and the one who is able to catch it, keeps it.
(For non slovak readers, we have the tradition here in Slovakia to eat carp on Christmas.)
It was so much fun to be there. Reminded me the old good times:-)







12 comments:

  1. Skvelé!
    A ten portrét chlapca s kaprom, vyzerá to ako zo starého foto-albumu .) Veľmi pekné *

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jej Zuzka ďakujem!!Veľmi si od teba váźim pochvalu:-)

      Delete
  2. Naozaj super fotky!
    (Na aký foťak to je fotene?.)

    ReplyDelete
  3. krásne, fakt! (úsmev na tvári mám)

    ReplyDelete
  4. Krásne sú tie fotky - dýcha z toho také to "niečo", čo v iných fotkách nenájdeš.:)

    ReplyDelete
  5. Krásné fotky! Mají nádhernou atmosféru.

    ReplyDelete
  6. Boze ako som si spomenul na nase stare casy! Milujem tu fotku s chlapcom a kaprom! boze Katti, to je krasa, ako tvoja umelecka hodnota stale rastie! Naozaj.

    ReplyDelete
  7. inak tak mi napadlo, nebol by to skvely koncept spravit fotoknihu o slovenkych zvykoch a tradiciach? nejakych 10-12 pribehov...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Norko, dobry napad, len tato tradicia neviem ci nie je iba u nas...ale mozno nie, neviem

      Delete
  8. Dakujem vam krasne!!! Trochu nestiham odpisovat ale velmi si cenim, ze sa vam pacia a ze ste sa zastavili a napisali pekny koment:-) Maju pre mna cenu lebo plavaren tvorila velku cast mojho zivota:-) Asi tam este nieco pofotim kym to cele prerobia:-)

    ReplyDelete

ShareThis