Friday, January 10, 2014

The 52 project 1/52

Týmto príspevkom zahajujem foto projekt The 52 project, ktorý zaviedla austrálčanka Jodi na jej blogu po novom Practicing Simplicity.
Ide o to zachytit svoje deti každý týžden v roku.
Je to pre mňa celkom výzva a teším sa na ňu:-) Držte mi palce nech to úspešne dotiahnem do 52hého týždna roku 2014.

This year I will join Jodi from Practicing Simplicity blog in her 52 project and feel so excited about it! 
I I will document my children and make a portrait of them once a week every week during 2014.

Oh my!Whish me luck:-)


Eduard enjoying his homemade salsa boloňesa and Diana enjoying our bed in the morning



13 comments:

  1. Držím pěsti a už se moc těším na fotografie!

    ReplyDelete
  2. držíme a budeme verne sledovať :)

    ReplyDelete
  3. panebože to je tak nádherný, že to snad ani nejde :O :) ♥

    ReplyDelete
  4. Jej tak to je super, že do toho ideš! Ja som to sledovala celý minulý rok u James z Bluebird blogu, jej 4 dietky sú skvelé a boli to posty, na ktoré som sa kukala najradšej. :) Teším sa, určite to bude ešte lepšie! :)

    ReplyDelete
  5. Dakujem vám dievčata!!!Budem sa snažiť :-)))

    ReplyDelete
  6. jednou ti za to budou D&E moc radi....zajimavy
    marketa aniolova

    ReplyDelete
  7. Super, teším sa na fotky, určite to bude stáť za to :)

    ReplyDelete
  8. I love this project! Good luck and your photos already look amazing!

    ReplyDelete
  9. Skvela vec, velmi pekne fotky. Tesime sa na cely projekt ;)

    ReplyDelete
  10. Ďakujem kamaráti!! Budem sa tešiť z vášho záujmu a postrehov!!!2014 no poď!!:-)

    ReplyDelete

ShareThis