Wednesday, April 30, 2014

BW Liptovská Mara


 photo 000024_zps854be64b.jpg
Tieto fotky som odfotila na Edkove narodeniny. Bol štvrtok, zobrala som ho skôr zo škôlky a vymyslela si plán ísť k nádrži sa poprechádzať. Bolo slnečno a celkom príjemne a tak mi to prišlo ako skvelý plán. Po ceste tam sa nám však pokazilo auto, musela som odstaviť a volať odťahovaciu službu. Kým sme čakali na odvoz Diana vyhladla a plakala, Eduardovi bola zima a celý sa vyváľal v bahne. Ja som sa snažila byť pozitívna, využiť  ten krásny západ slnka a niečo pofotiť keď sa mi začal zasekávať foťák. Aj keď by som to nenazvala ako vydarený deň, dnes naň spomíname ako na jedno veľké dobrodružstvo:-)

I made these pictures on Eduards birthday. It was Thursday and I picked him up earlier from the school. I was thinking about doing some nice trip to the closest lake. It was sunny and not so cold so looked like a good plan...but..On the way there our car broke down. We have to pull over and wait for the tow truck to pick us up. Diana was hungry, crying,  Eduard cold and all covered in mud and me trying to make some nice pics of him and the sunset when the shutter of my old canon got stuck...well..Even though we were not very happy that day we remember it now as a big adventure. We did celebrate his birthday on sunday with friend and presents and the camera survived:-) and still works-

made on canon A1

2 comments:

  1. Liptovskou Maru mám moc ráda, vždy, když jedeme na Slovensko, zastavujeme :-)

    ReplyDelete

ShareThis