Saturday, April 12, 2014

Zuheros, Córdoba Spain

Ešte nedávno sme si užívali slniečko v Španielsku. Boli sme tam hlavne pracovne a tiež predstaviť našeho nového člena rodiny, Dianu, španielskej strane rodiny. Ostali sme tentokrát v Córdobe, odkiaľ je Jorge, prenajali auto a žasli (hlavne ja) nad krásou tohto olivového regiónu. Neľutujem toto rozhodnutie ostať vo vnútrozemí. Veď posúďte sami. Tieto fotky sú z mini mestečka Zuheros, ktoré sa nachádza vysoko v horách. Vládne tam ticho a kľud! Úžasné miesto.
Fotky som robila mojim obľúbeným filmovým foťákom Contax. Tá posledná je trochu omylom dvojitá expozícia ale myslím, že sa celkom vydarila.

We were in Spain few weeks ago. 
We went because of the work and also we wanted to introduce little Diana to our spanish family. This time we decided to stay in Córdoba, region where my husband is from and travel around visiting little villages. We (especially me) were amazed by the beauty of the olive countryside. I am very happy we made this decision to stay in the interior this time and not to go to the seaside. 
The first place on the list was Zuheros. Little white village surrounded by mountains. Beautiful!!!! So calm and quiet.
Here I show you some pictures I made on my contax film camera. The last one is double exposure made by mistake but I kind of like it.











8 comments:

  1. Krása! Do Španělska bychom rádi vyrazili s mužem taky, ale letos už to nezvládneme. Díky za nádherné snímky ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj, nie je zac! Spanielsko stoji za to urcite! Nie je to len Lloret del mar alebo malaga a hotel za hotelom a hlava na hlave:-)) ale ma aj plno inych nadhernych miest!

      Delete
    2. Hlava na hlavě to není nic pro nás :-)

      Delete
  2. Objavila som tvoj blog a neviem sa vynadívať! Nádherné fotky, nádherný život. ♥
    Ak to nebudú príliš osobné otázky:
    1, akú vysokú školu si vyštudovala?
    2, a ako ste sa zoznámili s tvojím mužom?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj, dakujem!:-) Vystudovala som prekladatelstvo spanielsky jazyk a s mojim muzom...?boze to bolo strasne davno:-) v Granade v Spanielsku, ziadna romantika! Pracovali sme v tom istom bare. Ja pondelky a on stredy:-)

      Delete
    2. A na akej vš si študovala prekladateľstvo?
      (náhodou mi to príde krásne, že ste sa našli.. ste nádherná rodinka! tiež by som raz chcela mať taký "zahraniční" život"... )

      Delete
    3. A aj sa prekladateľstvom živíš? :)

      Delete
  3. Myslim ze orezat tuto fotku bol vyborny napad! Ale vies co? Citit, ze niekto zasiahol do tvojho diela. Ma to take prijemne, ine napätie. Taketo spontanne nahody fotky posunu dalej.

    ReplyDelete

ShareThis