Thursday, June 5, 2014

Giveaway Edit Sliacka and Mr.Fox and Friends

Spomínate si na Editku, poslednú zo série mamičiek okolo MAM? Ešte vo februári, keď som bola u nej na návšteve, mi dala pár darčekov pre mojich čitateľov.
Dva krásne plagáty dievčatka a slniečka a dve knižky, ktoré ilustrovala. Knižky sú v portugalčine (brazílskej). Ak tento nádherný jazyk náhodou neovládate:-) nenechajte sa odradiť. Textu je tam veľmi málo, ide skôr o tie rozkošné ilustrácie, ktoré deťom môžete odprezentovať v slovenčine a vymyslieť si vlastný príbeh:-)) 

Poprosila by som vás len o koment dole pod príspevok. Môžete mi napísať čokoľvek vás napadne, budem sa tešiť každej reakcii, či už ohladne Editky, jej práce alebo mi môžete niečo odkázať. (v rámci slušnosti samozrejme:-)) Potešilo by ma tiež, keby ste klikli na F like dole pod príspevkom aby sa o giveaway dozvedelo čo najviac ľudí.

Edita pracuje okrem vlastných ilustrácií (ako som spomínala už aj v príspevku o nej) aj pre domáce štúdio Mr. Fox and friends. Venujú sa výrobe kreatívnych a edukačných hier pre deti na ipad a iphone.
Dnes "foxáci" uvádzajú na trh úplne novú ešte teplú, z pece vytiahnutú hru
What's the time Mr. Fox? je jej názov a vy si ju môžete vyskúšat medzi prvými. 
Tu je päť kódov na stiahnutie hry. Platí pravidlo, kto prvý stiahne, môže hrať!!


Viac info o aktivitách pána Foxa nájdete na ich FB stránke.

Zapojiť sa môžete do nedele 8.6 večer 22:00. V pondelok 9.6. 2014 oznámim výhercu.






17 comments:

  1. tie ilustrácie sú naozaj krásne, také optimistické! trošku mi to pripomína moju 4ročnú mačičku, tiež kreslí optimistické obrázky, pravdaže svojím 4ročným rukopisom :)

    ReplyDelete
  2. edit aj s rodinkou su minimalne taki skveli ako jej ilustracie...a paci sa mi ako sa navzajom podporujete! len tak dalej :)

    ReplyDelete
  3. Tak som prave mladsiemu synkovi stiahla What´s the time, Mr.Fox, dakujem za kod!
    Mame aj Shapes a Meet Mr.fox. Samozrejme, spiderman je velky konkurent, ale bojujem a ponukam alternativy. Takze alternativna matka - na iPade:-)

    ReplyDelete
  4. dievčatko na lane by malo u nás doma veľkú fanynku :)
    a dobre, že ste sa vy dve našli - jedna skvele kreslí, druhá to krásne nafotí a pošle do sveta aj s príbehom! takto to mám rada, toto treba šíriť :) super to robíš, Kati!

    ReplyDelete
  5. Joj, ilustracie zboznujem, knizky s nimi skreckujem a sama aj nejake kreslim :) Preto mi jednoducho neda nezapojit sa :) xxx

    ReplyDelete
  6. krasne ilustracie, velmi by som sa im ja, ale aj moji chalani potesili :-)

    ReplyDelete
  7. tie plagaty nemaju chybu, krasne ilustracie :)

    ReplyDelete
  8. my sa radi aj po portugalsky naucime s takymi krasnymi ilustraciami.

    ReplyDelete
  9. Tie plagáty sú veľmi super, obzvlášť to sluníííčko! :)

    ReplyDelete
  10. Z ilustrácií v slovenských detských knihách bývam smutná (dcérka dostáva do daru), no teším sa, že vychádza slnko a bude pribúdať veľa obrazovej radosti aj tu u nás.

    ReplyDelete
  11. to slniecko je prenadherne! vesele :-)

    ReplyDelete
  12. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  13. Iveta MelicherováJune 5, 2014 at 9:26 PM

    Kati ilustrácie sú krásne a knižky sú určite nádherné, budem rada ak v budúcnosti niekto osloví pani Edit Sliacku aby ilustrovala aj slovenské knihy.
    Ospravedlňujem sa za predošlý komentár, nejako som to nezvládla

    ReplyDelete
  14. Opravdu krásné ilustrace a super článek...a nejen ten...moc se mi líbí vaše příspěvky! Ať se daří!!
    Magda

    ReplyDelete
  15. Dakujem, ze ste predstavili dalsiu sikovnu a prekrasnu detsku ilustratorku. Ako mamu troch sarvancov ma zaujimaju a musim s potesenim dodat, ze tych vynikajucich je coraz viac! Clovek nemusi robit vkusove kompromisy. Stale nam vsak nesmierne chybaju pekne ilustrovane, ci urobene hry ako clovecko, dama, mlyn... Dobry tip na ipad hru vsak zuzitkujeme!!!! Ojojoj. eva kenderessy

    ReplyDelete
  16. nadherny clanok s nadhernymi fotografiami o nadhernom cloveku ;) LIKE

    ReplyDelete
  17. marně vzpomínám, kde jsem už na jméno "Sliacka" narazila, ale když jsem si ho zapamatovala, jistě to byly nějaké pěkné pozitivní ilustrace. Musím teda za sebe říct, že se mi většinou nelíbí postavičky/zvířátka s obrovskýma očima a hlavou a minitělem (jako je třeba na přebalech těch knížek), ale dětem zase jo, a o to jde, že? :-) A ty plakáty jsou podle mého gusta!

    ReplyDelete

ShareThis